Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2020, 18:25   #13
Dennis54321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AJT Bekijk bericht
Ik heb bij mijn HT een set gekocht waar 'een soort van' mesotherapie product bij zat : https://www.amazon.com/Mossi-London-.../dp/B07LCH3LH3

in de beschrijving stond het namelijk beschreven als mesotherapie.
Ik moet dit iedere ochtend in druppels over mijn hoofdhuid smeren??
Iemand die weet of dit nut heeft en waarom dit dan zo 'simpel' is?
Twee woorden : Dikke geldklopperij.

Zoals bijna 99,99999999999987654321 % van alle anti-hairloss producten en behandelingen op de markt.

Ik ga de Regenera Activa eens proberen, kan goed zijn dat dit ook geldklopperij is, maar ENORM veel klinieken bieden dit aan waardoor ik ergens wel wat hoop heb in de positieve werking van deze behandeling... We zien wel ... Kan goed zijn dat ik weer veel geld kwijt ben.

Een ding is zeker, de haarkliniek te Rotterdam zijn oplichters van de bovenste plank ! 1 sessie van 5min met de dermapen kost je al snel 130 euro. Wat een oplichters die Dr. Plinck en D. Kok. Achja, zo weet ik tenminste waarom ik 's Ochtends opsta uit bed en een hele dag ga werken... Om dergelijke belachelijk dure, minimaal effectieve behandelingen te kunnen betalen. Ik kan evengoed zelf een kwaliteitsvolle dermapen kopen voor 130eur, en mezelf er jaren mee behandelen...

In mijn ogen zijn deze mensen gewoonweg dieven, en zouden ze alsook zo bestraft moeten worden.
Dennis54321 is offline   Met citaat reageren