Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2022, 20:33   #21
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Aanstaande zondag is het precies een maand geleden dat ik mijn tweede haartransplantatie heb ondergaan. Gisteren ben ik voor het eerst naar de kapper geweest om de zijkanten en achterkant bij te werken.

Inmiddels heb ik het idee dat zo'n beetje alle nieuwe haartjes zijn uitgevallen. Opzich een mooi moment omdat ik nu met kort haar goed kan zien wat het eindresultaat is van de eerste transplantatie.

Een mooi resultaat maar zeker nog wel voor verbetering vatbaar. Het valt mij opnieuw op dat de rechterinham wat minder dicht is gegroeid, deze was ook groter dan de linker.

Met de tweede haartransplantatie is hier ook extra aandacht naar uitgegaan. De arts heeft deze kant nu echt goed opgevuld.

Ik heb er vertrouwen in dat het vanaf maand 3 echt goed dicht gaat groeien. Daarnaast neemt de optische dichtheid de komende weken natuurlijk weer toe omdat het haar van mijn eerste transplantatie weer langer groeit.

Overigens ook zeer tevreden over het donorgebied. Ondanks dat er nu in totaal 3353 grafts zijn weggehaald ziet dit er goed uit.
Veelbelovend, ziet er allemaal goed uit, nu weer een tijdje geduld
Mikeye is offline   Met citaat reageren