Discussie: Mijn ervaring heden
Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2016, 00:53   #9
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Vervolg van de update foto`s:

1 bovenaf kruin
2 inham.
3 het probleem effect van de inham.
4 haarlijn vanaf de voorkant.
5 achteraanzicht.

Toen ik merkte dat die lelijke kwellende genen eraan zouden komen, voelde ik mij sinds de medicatie niet meer zo ellendig, nu ik weet (na wat resultaten van de medicatie) dat ik die narigheid ongedaan kan krijgen en niet de vreselijke voetsporen van kaalheid hoeft te betreden die mijn vader bewandeld heeft. Ondanks ik bijvoorbeeld ook kinderen zou willen nalaten, ben ik ervan bewust geraakt dat dit genetisch uitgebannen moet worden. Al is dit geen ziekte (en kunnen sommigen er prima mee leven) is kaalheid en de proces hierin mij een zeer ongewenst iets. Maar goed, ik leef nu, en je leeft niet om het jezelf moeilijk te maken, maar om te genieten van het leven. Tot zover ben ik zeer blij met de medicatie (ik zou wel moeten!). En ik geniet van mijn leven zolang ik besta en kan genieten, ik houd van mijzelf en mijn naasten, ik houd van het leven! ...en zekers van mijn haren

Overige nieuws:

Ik ben van overtuiging veranderd over de keteconazol shampoo en ben het niet gaan gebruiken. Wel houd ik mij aan shampoos zonder SLS, parabenen en siliconen. Er is bij mij te weinig aan overtuigingen op haarforums en blogs bekend dat deze voorkeur niet beter is, maar wel voldoende aan (persoonlijke) overtuigingen dat deze voorkeur wel beter is. Ik gebruik daarom ook olijvenolie om mijn haren te verzorgen (waar uiteraard geen siliconen inzitten, die met een agressiever SLS shampoo eruit gewassen moeten worden) en geen cosmetische producten meer, waar onder andere Cyclopentasiloxane en dergelijke siliconen inzitten. Evengoed geloof ik wel graag dat deze middelen je haren goed kunnen beschermen en verzorgen, maar ze moeten er ook uitgewassen worden en ze zijn vrijwel onnodig.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Bovenaf.jpg‎ (125,4 KB, 233x gelezen)
Bestandstype: jpg Inham!!.jpg‎ (44,1 KB, 296x gelezen)
Bestandstype: jpg probleem- vorming.jpg‎ (97,3 KB, 274x gelezen)
Bestandstype: jpg Haarlijn voorboven.jpg‎ (100,4 KB, 303x gelezen)
Bestandstype: jpg Achterzijde olie- toevoeging.jpg‎ (39,0 KB, 249x gelezen)

Laatst gewijzigd door 123hallo; 15 januari 2016 om 01:26 Reden: schrijffouten/ aanpassingen/ verbeteringen
123hallo is offline   Met citaat reageren