Discussie: Mijn ervaring heden
Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2016, 21:48   #22
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
baard laten laseren

Wilde dit gewoon even meedelen: ik heb mijn baardhaar laten laseren..!

Deed wel eventjes zeer tijdens de laserimpulsen, maar was te doen door gewoon te ontspannen. Letterlijk wordt er een hittestraaltje in de haarzakjes gebracht met een felle lichtflits. Je ruikt ook het verbrandde haar dat niet weg geschroeid maar verhit is. Dit kan als je een blanke huid hebt met donker haar. Grijs, rood of blond haar pakt de laser niet. Ik ben donkerblond, maar mijn baard is donkerder.

Het kostte 175 euro p behandeling voor de nieuwste lasertechnologie. Ergens anders kostte het 168 euro. Compleet weg laseren is zo'n 6 tot 8 behandelingen, soms iets meer. En je krijgt het vergoed als je een vrouw bent of een verwijzing krijgt van een genderdysfoor.. (dat is weer iets voor transgenders) daar ga ik ook voor, maar ik kon niet wachten dus deed ik het alvast.. Tja.. met een beetje zwart, een €xtraatje op je mat

Voor de volgende behandeling moet 6 weken tussen zitten, of anders 12, of anders 18 weken.. de cyclus van 6 weken geld voor de baardgroei: groeiface, rustface en uitvalface.

Verder helpt het ook als je daar dergelijke hormonen bij neemt. Dit gebeurd dan onder behandeling van een.. (moeilijk woord) endocrinoloog. Iemand die ervoor gestudeerd heeft om zo veilig en gewenst mogelijk te helpen voor de hormonale kwesties. Zo zou de vermindering van de baardgroei een extra duwtje in de rug krijgen, is mij gezegd. Eind zomer ga ik langs de crinoloog.

straks is het: .. NOOIT MEER SCHEREN!! ..hoe cool is dat?

Laatst gewijzigd door 123hallo; 3 augustus 2016 om 21:55
123hallo is offline   Met citaat reageren