Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2017, 12:21   #137
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
hey

ja inderdaad ik heb dit ook verteld dat het origineel haar nog wat te lang is voor een mooie blend

hij moest nog zien voor een beter scheermachine , het is zo dat hoe korter het huidig haar hoe beter de blend is

het is voor de meeste wat zoeken , scheermesjes hoeft niet echt , maar een goed baardscheermachine is wel een aanrader , hoe korter tegen de huid hoe beter alles blend

ja anthonieh ik ben onvoorzien de scalp pigmentatie wereld ingegaan , het is allemaal begonnen met een gesprek in de uk met scott van vinci clinic , ik was gewoon mee op gesprek met een goede vriend om een vinci clinic hier te lanceren , ik heb toen de beslissing genomen om eerder mijzelf te ontplooien als uitvoerder dan als verantwoordelijke van een franchise , mede omdat het contract teveel risico's inhoud op financieel vlak , maar op deze manier heb ik ook meer controle en ik ben nogal een controlefreak

ik kan je wel zeggen dat mijn hart en ziel in mijn werk steekt zoals jullie wel weten van mij.. als ik ervoor ga dan zal het in orde zijn ik ben nogal streng op mezelf en heel kritisch op mijn eigen werk , ik zit nog niet op mijn limiet in deze branche

de logische volgende stap zou zijn om een samenwerking te starten met een ht clinic , om permanente scalp pigmentatie te combineren met hun fue , zodra ik op mijn limiet zit met mhp zou dit de volgende stap zijn

deze techniek kan veel doen voor mensen met dun haar waar de huid zichtbaar word of voor mensen dat te kaal zijn om hun hoofd nog voldoende op te vullen met ht, hiervoor vind ik dit een zeer mooi idee , van een kant verander je bij mensen hun leven , en dat zie ik ook regelmatig : nadien worden ze socialer , gaan fitnessen , leren salsa dansen , je merkt zo dat er een last van hun schouders valt en dat is de mooiste beloning dat je kan krijgen als uitvoerder , ik reken ook een correcte prijs in mijn ogen , veel lager dan de gekende prijzen , alles ligt mooi in balans vind ik , ik ga er niet rijk van worden maar ik kan wel goed leven en vooral : ik verander levens en daar is geen grotere beloning voor dan de voldoening dat je hiervan krijgt

haarverlies blijft nog steeds het grootste complex bij mannen , meestal zeggen ze dit niet in hun omgeving , maar als ik dan een gesprek heb met iemand , dan merk je soms hoe diep het wel zit...
ik heb nadien eerder een vriend bij dan een klant en dat is iets dat dit zo belonend maakt...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren