Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2019, 19:05   #1
retepneoh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2018
Berichten: 2
Geslacht:
Wel of geen medicatie?

Beste forumgangers,



Ik ben al enige tijd aan het 'rondneuzen' hier op het forum en heb voor mijzelf besloten dat ik binnenkort een HT wil ondergaan. Ik heb inmiddels ook al een consult gepland, echter twijfel ik nog over het wel of niet gebruiken van medicatie. Ik zal in het kort mijn situatie schetsen: ik ben 34 jaar en word sinds een jaar of 5 merkbaar kaler. Het begon bij de inhammen en langzamerhand wordt het bovenop en op de kruin ook behoorlijk dunner. Mijn verwachting is dat wanneer dit proces zich voortzet, ik binnen enkele jaren een stuk kaler ben dan ik nu ben en te weinig haar overhoud om uberhaubt nog een kapsel te kunnen hebben. Dit wil ik niet en derhalve wil ik hier op inspelen met een HT. Echter zoals de topic al veronderstelt wil ik deze HT mogelijk combineren met het gebruik van meciatie, alleen heb ik hier nog wat vragen over die ik graag beantwoord zou zien. Ik zal hieronder mijn vragen opsommen en wellicht is er iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen.


Wat levert het mij op als ik finasteride zou gaan gebruiken?


Hoe lang duurt het proces van kaal worden gemiddeld?


Zou iemand op basis van mijn foto`s en leeftijd in kunnen schatten hoe kaal ik uiteindelijk ga worden en hoe lang het nog duurt voordat ik mijn 'eindstadium' heb bereikt?


Is mediacatie niet gewoon ' uitstel van executie' m.a.w. je kunt het proces van kaal worden vertragen, echter de haren die 'gepland' stonden om ooit een keer uit te gaan vallen gaan sowieso een keer uitvallen?
retepneoh is offline   Met citaat reageren