Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 13:26   #46
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
U bevestigt wat ik dacht. U bent zo emotioneel geïnvesteerd door het gebruik van fina.
nou, zo te horen is iemand hier vooral emotioneel geïnvesteerd door dat fina voor deze persoon niet werkt, en voor anderen wel. over wie zou ik het hebben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Oestrogeen. Dat is namelijk de tegenhanger van DHT, die door fina wordt geblokkeerd.
gaan we weer. oestrogeen is niet de tegenhanger van dht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
En weeral met je "spookverhaaltjes", dus de ervaring van 50% van de forumgangers hier die fina gebruiken, gebruikten zijn van de pot gerukt?
gaan we weer. nee, van de pot gerukt is dat 50% van de gebruikers bijwerkingen ondervindt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Brainfog, is ook veel voorkomend als bijwerking van fina. Daar heb je duidelijk wel last van precies.
sterk argument weer hoor!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Weeral, u bent een gevaarlijk man, HORMOON THERAPIE normaliseren voor haarverlies is een schande, u moet zich echt diep schamen.
ik ben er klaar mee. een discussie op dit forum over de voor- en nadelen van finasteride, en welke mensen wel en welke mensen geen finasteride zouden moeten slikken is best interessant. in discussie met dit soort idioten zonder feitenkennis en een enorme onderbuik aan afgunst en complottheorieën een stuk minder. ik kan mijn tijd beter besteden.
minten is offline   Met citaat reageren