Discussie: Baardtransplantatie
Los bericht bekijken
Oud 4 november 2015, 20:16   #5
liquid_ice
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2015
Berichten: 15
Geslacht:
Vanwege wat vragen die ik naar Transhair heb, heb ik ze vandaag nog aan de telefoon gehad. Ik ging vragen stellen over FUT vs FUE en ze beweerde een hogere dichtheid te behalen met FUT, volgens mij is dat bij een baard helemaal niet relevant (zo'n hoge dichtheid). De consultant had op papier getekend wat ze weg zouden halen en dat was een stukje van 2 bij 3 cm, terwijl ik op internet en via andere klinieken begrijp dat het voor 1500 graft toch wel 7 tot 9 cm is. Dit vind ik zeer slecht.
Tevens vroeg de man niet eerst netjes of ik wel vrijuit kon spreken en wist hij pas halverwege het gesprek te herinneren wie hij nou aan de lijn had...
Nadat ik dus wat vragen stelde over FUE vs FUT hebben ze me nu ineens 1500 FUE aangeboden voor 4500, schijnbaar bestaat er onderhandel ruimte, haha.

Goed gesprek gehad bij Hairplus. Die boden me 1500 graft FUE aan voor 4700,= of 1250 voor 4100,=
Ik kan 17 december terecht en dan heb ik mooi de kerstvakantie om te herstellen.
Wat me op viel was dat ze het meer hadden over de herstel periode, iets waar ik ze bij transhair nauwelijks over gehoord heb. Ook vond ik de redenatie en onderbouwing van de keuze beter. Tevens konden hun mij enkele 1250 / 1500 graft baardvoorbeelden laten zien. De assistent had het erover hoe weinig graft nodig waren voor een voldoende resultaat, dit spreekt mij meer aan dan een kliniek waar men veel graft wilt verkopen.

Laatst gewijzigd door liquid_ice; 7 november 2015 om 15:38
liquid_ice is offline   Met citaat reageren