Discussie: Shock Loss
Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2016, 11:25   #12
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Anderhalfoog,

Zonde dat je hebt afgezegd!

Als je van te voren je beter georienteerd / ingelezen had, was dit misschien niet gebeurd.

Maar ik kan je geruststellen, je mag blij zijn dat je de HT niet ondergaan hebt!

Ik heb zelf 2 maal een HT ondergaan, en ik kan je vertellen dat 500 graft veel dan maar ook veels te weinig is voor wat voor HT dan ook.

De kliniek die je voorstelt moet je ook meteen wantrouwen, naar mijn mening!

Ik ben op consult geweest bij Dr de Reys, erg vriendelijke man, ongetwijfeld kundig ook, maar hij raadde mij 1500 grafts aan.

Voor dit zelfde gebied hebben ze bij Prohair bijna het dubbele aantal grafts berekend, 2550 grafts om precies te zijn..

En man o man wat ben ik blij dat ik niet voor die 1500 gekozen heb, ik ben zelfs na die 2550 grafts nog voor een verdichting HT gegaan (maar dit doen er niet veel).

Een HT is in mijn ogen geen grote stap, tuurlijk het is heel spannend, maar het wachten tot er "nieuw" haar groeit, is eigenlijk nog het heftigst van het hele verhaal.

Echt waar je bent van transplantatie tot eind resultaat zo een jaar verder, en de eerste 3 maanden zie je er niet op je best uit qua haar..

Dit wil je niet onnodig 2 of 3 keer meemaken!

Ik heb wel wat schockloss gehad, maar in heel veel gevallen is dit tijdelijk, en het haar wat permanent uitvalt was anders toch wel op korte termijn uitgevallen.

De betere klinieken gebruiken kleine mesjes wat het "trauma" minimaliseert en als je het niet te dense laat plaatsen scheelt natuurlijk ook weer met shockloss!

Mijn tip aan jou: Kies voor een goede kliniek! Wees niet (te) zuinig met je grafts (of geld), beter 1x goed dan 2x half.

Als dit is wat je wil, fuck it, ga ervoor!

Mijn ervaring met Prohair is goed, als je goed nadacht hebt is het misschien slim om daar eens om advies te vragen.

veel succes gewenst!

Groet Markr32

Damn ik begin al aardig te klinken als een door gewinterde Haarweb tijger
100 procent mee eens.
Prohair en Dr. Eberson erg goed om eens op gesprek te gaan.
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren