Los bericht bekijken
Oud 15 december 2021, 10:47   #12
Seflaz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2021
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Het ziet er mooi schoon uit! Je hebt zeker goed met NaCl gesprayd de eerste twee dagen?
De eerste drie dagen heb ik inderdaad vollop NaCI gesprayd, en dat om de half uur!! Zelfs ook 's nachts als ik af en toe wakker werd. Na 4e dag spray ik nu af en toe als het droog aanvoelt. De eerste 3 dagen is de nazorg extreem belangrijk, hoe goed ook een HT is uitgevoerd het kan altijd misgaan met ontstekingen waardoor je mogelijk verminkt raakt. Als je zoekt naar de beste artsen zoals: Dr. Bisanga of Feriduni ook daar kun je slechte reviews van vinden.
Het nazorg ligt persoonlijk ook echt in je eigen handen en de omgeving (vuile, stof en rook) waar je je bevindt. Dus geef de eerste paar dagen volle aandacht, hygiëne en verzorging aan je HT.

Dag 6: Ik heb totaal geen pijn of klachten, bizar want ik had al sinds dag 1 van mijn HT geen last van pijn (ik gebruik geen paracetamols helemaal niks).

Nu was ik elke dag met een PH neutrale shampoo het donorgebied. Met het schuim wat er ontstaat dep ik op de transplantaten, het schuim laat ik ongeveer 1 minuut in weken en vervolgens voorzichtig met mild warme glas water spoelen.

Het Donorgebied is geschoren met een scheermesje dus loopt het haar ongelijk met mijn kruin. Ik wacht tot alles genezen is, dan zal ik het achterkant gelijkelijk trimmen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG20211215101140.jpg‎ (143,1 KB, 373x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG20211215103443__01.jpg‎ (147,9 KB, 380x gelezen)

Laatst gewijzigd door Seflaz; 15 december 2021 om 11:02
Seflaz is offline   Met citaat reageren