Discussie: positief berichtje!
Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2005, 14:27   #5
Patriesje
Patriesje
 
Patriesje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2004
Locatie: Veenendaal
Berichten: 41
Hoi Isis!

Wat erg voor je zeg dat je haar zo erg uitvalt!!!
Het kan inderdaad erg hard gaan!
Ik heb zelf geen cortosteroiden smeersel gebruikt, maar heb diverse smeersels geprobeerd in het begin van m'n AA maar dat heeft toen ook weinig vruchten afgeworpen!!
Ik heb later immuuntherapie gevolgd via m'n dermatologe en dat had toen als gevolg dat m'n haaruitval stilstond (het is wel een hele vervelende behandeling) toen ik met deze therapie gestopt was is mijn haar eigenlijk weer gaan groeien, ik weet niet of die therapie daar de hand in heeft gehad, of m'n medicijnen via de homeopaat ....
Het nadeel van deze ziekte is gewoon dat er aardig wat behandelingen voor zijn, maar dat geen enkel dermataloog of haarinstituut met een middel je kan garanderen dat je je haar terugkrijgt en het dus altijd maar afwachten is..
Elke behandeling heeft een ander effect per persoon het is maar net hoe je genen en je immuunsysteem in elkaar zitten (dat is tenminste mijn kijk...ieder heeft zo zijn eigen conclusies)
Ik hoop echt voor je dat je haar niet zo hard blijft uitvallen en dat je snel een middel mag vinden dat voor jou het gewenste effect heeft...
Hou je me op de hoogte?
En laat je niet op je kop zitten door deze ziekte,... door erover te gaan stressen zal je meer haar verliezen dan erbij krijgen....

Liefs,
Patricia
__________________
Op dit moment eventjes lekker helemaal niets!!!
Patriesje is offline   Met citaat reageren