Discussie: Prutser zoekt hulp
Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2007, 19:17   #10
Ingepinge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2007
Berichten: 9
Waauw, Norah, ik ben dus echt niet alleen meer nu.. Inderdaad, benen zien er stukken beter uit na het slapen. Je moet eens een tijdje met je benen omhoog in de lucht liggen, je zou bijna denken dat het allemaal wel meevalt (tot je weer enkele minuutjes gestapt hebt). Dat maakt het soms ook wel gevaarlijk, aangezien ik dan denk dat beetje extra prutsen dan vast geen kwaad kan. (juist ja, speelt dan in mijn achterhoofd)
Momenteel draag ik een rok! Heerlijk, het weer is immers koud genoeg om er opaak zwarte collants onder te dragen zonder dat iemand er zich vragen bij stelt. En niet zo koud dat een rok te fris is. Verder een souspull met rolkraag, want kben er in geslaagd om mijn hele decolleté en hals (pfft al die franse benamingen) open te krabben. Gelukkig valt mijn gezicht heel goed mee en trek ik niet aan mijn hoofdhaar.
Bij mij is het momenteel ook erg gesteld, nog niet veel erger geweest denk ik.. Komaan beentjes genezen voor de zomer, ik beloof eraf te blijven! (hmm)
Ook ik vind de haren niet echt zo afgrijselijk, buiten het feit dat het er veel te veel zijn. Vroeger was dat misschien zo, maar steeds meer intrigeren ze mij ook. Ik weet nog toen ik ermee begon, een van de domste handelingen in mijn leven denk ik.
Camouflagesticks en fond de teint bedekt wel enigsinds, maar je benen zien er ziekelijk uit en is ook maar goed voor op 5 meter afstand..
Sigaretten is mijn ding ook niet, gelukkig maar.

Ook ik ben de laatste weken enooooooorm veel aan het piekeren geweest en dat zie je er ook aan.. In de examens binnenkort zal het er ook niet beter op worden.
Daarna wel 2 weken op reis, dan ben je zo leuk en druk bezig en in constant gezelschap dat je er wel moet afblijven, tenzij enkele private toilet momentjes misschien. Zou ik zo sterk zijn dat pincet thuis te laten?

Dat van die nagels kort knippen heeft bij mij geen invloed, ik bijt en knip ze altijd enorm kort maar dat heeft als enige effect dat het gekrab een nog grotere knoeiboel veroorzaakt.

Hoe lang ben jij al bezig met je benen? Bij mij zal dit zo'n 4 jaar en half zijn (en al zulke knoeiboel). Vandaar is het van uiterste belang dat ik er nu mee ophoud en hoop op miraculeus vervagen van de littekens over de jaren heen..

Wat een revelatie de voorbije dagen..
xx
Ingepinge is offline   Met citaat reageren