Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2016, 00:29   #40
TCC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 130
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stopandgrow Bekijk bericht
Goedemorgen...
Dokter Fischer heeft een natuurlijke stof gevonden die de haarzakjes die nog slapen weer activeren.
Bij de meeste mensen groeien er meerdere haren uit 1 haarzakje.
Bij mij B.v groeide er maar uit 20% van mijn haarzakjes meerdere haren,de rest maar 1 haar.
Zelf gebruik ik stop and gro nu 4 maanden en kan uit eigen ervaring zeggen dat ik over mijn gehele haar nieuwe haren heb gekregen..
Het voordeel van dit product is dat er geen bijwerkingen zijn!

Ik weet dat dit "to good to be true " lijkt! Aangezien vele hier op het forum en elders alles geprobeerd hebben zonder daadwerkelijk het resultaat te krijgen wat ze zouden willen.

Hoe werkt het:we kijken en praten met je om te kijken hoe lang de haaruitval bezig is,we controleren de hoofdhuid en de haren,met al de info die we dan krijgen gaan we een plan van aanpak maken,die per persoon verschillend is(de 1 wil dat het zo blijft hoe het nu is,de ander wil meer haar)
1x in de drie weken gaan we een detox van de hoofdhuid doen (heerlijk schoon gevoel) waardoor de stof die de haarzakjes stimuleert erbij kan komen..
Hoe eerder je er mee begint hoe beter de resultaten zijn!

Als er meer vragen zijn,beantwoord ze graag!
Fijne zaterdag
Vriendelijke groet stop and grow
Bij 'Dokter Fischer' Wilde ik eigenlijk stoppen met lezen. Dit komt op mij net zo geloofwaardig over als verkoperspraatjes van Hello Fresh. Meer een promotie dan keiharde feiten, net zoals bij Alpecin.

Laatst gewijzigd door TCC; 10 februari 2016 om 00:34
TCC is offline   Met citaat reageren