Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2016, 21:44   #48
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedenavond!

Vanaf volgende week kan ik met een speciale computer een hoofdhuid analyse maken(heb dit bij mezelf al gezien in Oostenrijk ..)
Waarbij je kan zien hoeveel haren er per haar zakje uitgroeien.
Normaal zijn dat er meerdere,bij mij b.v waren dat per 80%maar 1.
Vervolgens kan er dan per computer naar je mobile telefoon de foto's doorgestuurd worden,waarna na elke detox(kom ik zo op terug)een nieuwe foto gemaakt kan wordenIk de voortgang te bepalen.

Ok nu verder met de behandeling!

Wat het belangrijkste is,is de detox van de hoofdhuid (als je dat voor en na vergroot ziet schrik je echt!
Dior de detox wat bestaat uit een natuurlijk product (kom hier op terug wat er precies in zit,door jullie hier wil ik er ook met jullie nog dieper induiken dan dat ik al deed)

Door de detox kan de pht naar de haarzakjes gaan!
Als je je de hoofdhuid goed schoon houd kan de pht het beste zijn werk doen en dat kunnen we dan ook volgen... (Met de micro scanner)

Ben geen kliniek.... Heb een Hairstudio,waar ik mensen wil blij maken!
Heb alleen een passie voor haar,aangezien ik zelf daar niet genetisch mee gezegend ben net als meer mensen hier!

Hoe eerder je er mee begint hoe beter de resultaten....het is per persoon echt totaal verschillend... Hangt er van af hoe de percentage haren per haar zakje is en het haar wat al weg is en hoe lang enz..

Zodra je begint stopt het! Dat is zeker,je haar word sterker en dikker,en in alle waarschijnlijkheid gaan er ook nog meer haren per haarzakjes groeien dat is wat ik nu ook ervaar bij mezelf en mijn klanten die er nu al gebruik van maken...

Beantwoord graag jullie vragen en vind het fijn dat jullie feedback geven.

Vriendelijke groet stop and grow
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren