Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2017, 15:27   #1
Poeki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Question Finasteride verkrijgen

Beste forumleden,

Al enkele tijd volg ik dit forum, ik heb er veel van geleerd. Dank daarvoor.


Afgelopen week ben ik via mijn huisarts bij de dermatoloog terecht gekomen. Hier ben ik op afspraak naar toe gegaan. Er is geconstateerd dat ik 'lijd' aan de erfelijke variant van mannelijke kaalheid. De dermatoloog vertelde mij dat er een middel was om dit te vertragen (finasteride), wat ik natuurlijk al lang wist.

Ik werd doorverwezen naar Intermedica. Nu heb ik voordat ik contact op ging nemen met Intermedica, eerst goed op internet naar ervaringen gezocht. Vrij al waren deze negatief, de doktor zou daar finasteride aanbieden voor een hoge prijs.

Nu zit ik een beetje in een tweestrijd, moet ik gewoon naar Intermedica gaan? Ik weet namelijk geen andere manier om nu aan finasteride te komen, ik wil het niet online bestellen, ik vind het fijn om met een huisarts/dermatoloog samen te kunnen kijken naar het proces.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik neem aan dat ik bij mijn dermatoloog dus geen finasteride kan verkrijgen... anders zouden ze mij niet doorverwijzen.. Kan dit ook gewoon via de huisarts?

Ik hoor graag jullie mening
Poeki is offline   Met citaat reageren