Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2009, 08:15   #7
pol1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 19
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Er zijn weinig mannen die een volledige pruik dragen, omdat het meestal niet nodig is; ze zijn immers alleen bovenop hun hoofd kaal en houden nog een hoefijzervormige rand haren aan de zijkanten en achterkant; daarom plakken ze liever een haarwerkje bovenop, waarmee ze ook kunnen slapen, douchen, sporten etc.

Het lijkt mij geen gek idee om voor zo weinig geld een pruik te bestellen bij die ebay-verkoper en daar 's lekker mee te gaan experimenteren.
Hanna, Ik denk dat ik van deze persoon wel eens een stuk of 2 a 3 pruikjes zou kunnen gaan kopen. Lijkt me echt leuk om er in de eerste plaats mee te experimenteren.

Ik denk dat als ik dan toch ooit een haarwerk zou nemen voor het dagelijkse leven dat ik een gedeeltelijk haarwerk dan toch maar niets zou vinden. Om te beginnen moet je al een deel gaan kaalscheren en ik vind het zo "definitief" als je al die dingen op je hoofd gaat kleven. Nu goed dat is gewoon mijn mening en hoe ik er momenteel over denk, wie weet veranderd dat ooit nog. En ik begrijp natuurlijk dat dat voor veel mensen een prima oplossing is. Maar als ik op zulke jonge leeftijd (zeg maar eind twintiger misschien, ben nu 25) toch een haarwerk zou moeten nemen dan opteer ik wel voor een kapsel dat ik altijd al had willen hebben. En geen plaatselijk haarwerkje boven op mijn hoofd voor een kort kapsel, LOL. Ik zou er dan denk ik al zonde van maken om er mee te moeten slapen etc en te gaan zwemmen en douchen, zodat het enkel maar sneller slijt. Dus denk dat een heel haarwerk dan toch al beter zou zijn voor mij. In mijn puberteit zeg maar toen had ik nog geen last van een kalend koppie en had ik nog mooi halflang haar zeg maar, maar wel dun haar wat op zich niet zo handelbaar was, en toen al had ik zoiets van dat ik met mijn haar niet kon doen wat ik wou. Als ik een haarwerk zou nemen, dan wil ik dat natuurlijk wel :-) Wel mocht ik de pruikjes van deze ebay verkoper binnen hebben dan laat ik hier zeker iets weten over hoe het meegevallen is :-)

Groetjes,

Pol
pol1 is offline   Met citaat reageren