Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2010, 23:09   #1
benny78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Berichten: 4
Here we go!! ProHairClinic 2000 grafts

De kogel is door de kerk. Na een tijdje te lezen over HT, heb ik eindelijk besloten om er mee door te gaan. Aangezien ik zelf ook veel gehad heb aan het lezen van dit forum, zal ik mijn best doen om mijn steentje bij te dragen en ook wat - hopelijk voor sommigen waardevolle - informatie neerpennen Verder hoop ik wat feedback van de ervaren rotten hier op het forum, want persoonlijk vind ik het toch wel best spannend met momenten.

Heb reeds een afspraak achter de rug met ProHairClinic, en moet zeggen, het was best een aangenaam gesprek. Eén ding vond ik echter eigenaardig als ik er nu aan terug denk... zonder meting of grondig bekijken van mijn toestand zeg maar, was het direct 2000 grafts. Persoonlijk zag ik het wel zitten om wat meer grafts te zetten, aangezien toch op de site duidelijk aangegeven is dat het tot zelfs 4000 aankan. Maar dat heeft de dokter dus afgeraden omdat het sowieso lange sessies zijn dan. Nu, ik probeer onmiddellijk enkele foto's te uploaden als het lukt, omdat ik toch denk dat ik elke graft kan gebruiken. Moet wel gezegd, we zouden eerst beginnen met de voorkant, omdat de haarlijn het belangrijkste is. Maar sowieso had ik gerust tot 3000 grafts willen gaan.

Ik zie hier op het forum mensen die over de 2000 grafts gaan, dus echt een probleem zou dat toch niet mogen zijn... vreemd...

Een dichtheid van 50 zou helemaal vooraan komen om dan over te gaan naar 40 en iets minder, naarmate richting kruin wordt opgeschoven. Nu moet ik wel zeggen dat in dat gesprek best weinig concreet werd "uitgetekend". Is dit de normale gang van zaken, allicht is het voor de dokter vrij routineus en ziet hij meteen welk werk er moet verricht worden op de dag zelf...nee?

Hopend op wat feedback van jullie,
Alvast bedankt!
benny78 is offline   Met citaat reageren