Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2020, 13:42   #6
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchrobh Bekijk bericht
Tussenstand tot zo ver:

- Sinds afgelopen 1 mei (nu bijna een maand) geleden toch weer herstart met Finasteride. Tabletje van 5mg, voorgeschreven door de huisarts, breken door 4en. Ik wil hier toch een betere haarkwaliteit mee bereiken en geen achteruitgang meer hebben. Tot nu toe (ruim 3 weken verder) geen bijwerkingen. Hopelijk blijven mijn bloedwaarden prima, dan zie ik geen reden om hier niet meer door te gaan.

- Gestart per 1 mei met Minoxidil Foam 5% van Kirkland. Dat smeer ik op en rondom mijn kruin(en). Heb 2 kruinen. Hiermee wil ik een betere kwaliteit bereiken van het haar op die plekken.

Ondertussen heb ik videoconsult gehad met Beauclinic en een fysiek consult bij Dutch Clinic in Hoofddorp. Ik wacht nog even af voor ik een keuze maak en of ik ook nog bij een andere partij op consult ga.
Beauclinic gaf aan ongeveer 2500 grafts te zullen doen. Dutch Clinic gaf ongeveer 3500 grafts aan.

In ieder geval staat vast dat ik de FUE behandeling begin september zal willen ondergaan.
Er is ook een hele goeie in Rotterdam. Ferry Fb kliniek heeft ook goeie resultaten.

Laatst gewijzigd door Henk; 30 mei 2020 om 19:25 Reden: Link verwijderd
roel2000 is offline   Met citaat reageren