Discussie: FUT vs FUE
Los bericht bekijken
Oud 12 april 2008, 14:04   #216
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Spider, als het nu enkel en alleen om mijn ervaring ging dan zou ik verstaan dat je mij niet heel objectief vind.
Het spijtige van de zaak is dat ik niet alleen ben. Ik zou tal van patienten kunnen vragen hier hun verhaal te doen over hun strip ervaring.
Sommige patienten hebben dit zelfs al spontaan gedaan, je moet niet er niet hard naar zoeken.

Het kan niet in het belang zijn van patienten, en ook artsen, om ingrijpende chirurgie te verkiezen boven een andere oplossing die veel minder ingrijpend is.

Strip heeft zijn tijd gehad, de nadelen van strip zijn nooit opgelost geraakt.

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, zo is dat nu eenmaal.
De huidige FUE zal de FUT nooit volledig vervangen. De FUT methode is daar te succesvol voor en aan de FUE kleven naast voordelen ook nadelen. Net zoals er nadelen aan een doorsnee FUT kleven.

Het 2e punt wat je stelt is interessant; het geeft aan dat een FUT niet lang niet zo dramatisch en ingrijpend is als je hier doet overkomen. Ik ben ervan overtuigd dat alle artsen in Nederland en Belgie in het belang van de patient werken. suggeren dat deze artsen onverantwoord bezig zijn omdat ze een FUT behandeling aanbieden, is collegae klinieken schofferen, en belangrijker nog artsen in diskrediet brengen!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren