Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2021, 21:22   #2
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Hoi Fender12,

Als geld geen issue voor je is, dan kan je prima voor HWI kiezen. Ze boeken inderdaad erg mooie resultaten.

Ik ben het echter niet met je eens dat de resultaten van HWI perse beter zijn dan bij Esteworld. Je geeft zelf al aan dat het lastig is om te vergelijken, aangezien elk persoon anders is (in kaalheid en in donor). Maar ook zaken als herstel etc. spelen mee. Voor zover ik het kan inschatten ben ik van mening dat beide klinieken met elkaar te vergelijken zijn.

Wat mij er van heeft overtuigd om voor Esteworld te kiezen is bijvoorbeeld het resultaat van deze gast: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...ghlight=PREKII Hij was nu al helemaal kaal geweest. Er zijn nog tal van voorbeelden (van beide klinieken). Dit soort resultaten i.c.m. het prijsverschil hebben mij voor Esteworld doen kiezen en ik heb daar nog geen seconde spijt van gehad. Ik vond het prijsverschil echt te groot!

Ik zou zeker bij beide klinieken op gesprek gaan zodra dat kan. Overigens geen kwaad woord over HWI, dus nogmaals, doe waar je je goed bij voelt. Succes met je keuze!

Laatst gewijzigd door Arno1990; 14 januari 2021 om 21:37
Arno1990 is offline   Met citaat reageren