Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2011, 17:29   #7
Loki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2011
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Over Roaccutane heb ik in ieder geval op dit forum nog nooit iets goeds gelezen, integendeel: haaruitval!

Minoxidil-lotion werkt goed, maar nauwelijks langs de haarlijn. Je kunt starten met de halve dosering van 5%, om te testen hoe je daarop reageert, en als dat goed gaat, later overschakelen op de volle dosering.
Ja, dat middel heeft inderdaad wat haaruitval, maar ik heb al maanden bezig, en het valt mee. Ik hoef niet lang meer, dus stoppen heeft nu geen zin.

Als je zegt dat het niet goed langs de haarlijn werkt, bedoel je dat dan in verband met nieuwe haren? Want als mijn haarlijn zo blijft als hij nu is, vind ik het geen probleem.

Citaat:
Heb liever een volle lange haarbos die ik binnen een jaar in een dikke knot kan opsteken en waar ik nog jarenlang plezier van heb ipv een snelle zaadlozing daar waar je maar hooguit 10 seconden plezier van heb. Tja het is het een of het ander, je kunt bij het slikken van hormoonpreperaten niet van twee walletjes tegelijk plukken!
De snelheid gaat het ook niet echt om, hè. Ik heb het over vruchtbaarheid, ed. Dus als ik dan moet kiezen...


Ik las hier trouwens ergens iemand die een haarwortel onderzoek had gedaan om te kijken of het überhaupt wel AGA was. Dat lijkt me wel fijn om te weten; kun je dat zomaar aanvragen?
Loki is offline   Met citaat reageren