Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2011, 16:19   #14
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass885 Bekijk bericht
Hey Loki,

De bijwerkingen die bij finasteride worden ervaren hebben meestal met het libido en een verminderde erectie te maken. De tijden dat men erover speculeerde dat het invloed zou kunnen hebben op de onvruchtbaarheid liggen volgens mij al ver achter ons. Er wordt redelijk unaniem aangenomen dat finasteride geen gevolgen heeft voor de vruchtbaarheid.
Wel heb ik hier eens haarwebleden horen betogen te stoppen met het gebruik toen zij hadden besloten om kinderen te krijgen. Maar dit was meer om het zekere voor het onzekere te nemen.
Wat is dat nu voor larie?
Je doet alsof dat bewezen is, maar dat is het niet.

wel interessant, wat is Microminoxidil ?

@Loki
Je kunt je zaad laten onderzoeken. In amerika is dit meer gebruikelijk. Het is bijvoorbeeld verstandig om voor gebruik, na 2 maanden gebruik en na 12 maanden gebruik een meting te doen. Zelfde geld voor DHT en testosteron waardes.
Volgens mij is het in nederland echter wat moeilijker, omdat onderzoek vooral gedaan wordt als zwangerschap niet lukt, en de vrouw al reeds onderzocht is (natuurlijke onvruchtbaarheid bij mannen is zeldzaam)
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren