Los bericht bekijken
Oud 29 november 2018, 11:59   #7
Yannickdijkstra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2017
Locatie: Hoofdstad
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door htnazorg Bekijk bericht
Ik wil mijn bevindingen die ik in 13 jaar heb opgebouwd bevestigen door jullie, lotgenoten, juist hierover een enquete te laten invullen. Zodat ik, iedereen die een haartransplantatie Heeft gehad op de juiste wijze kan begeleiden.
Hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Helaas kun je die enquête niet gebruiken voor onderzoek omdat je een vertekend beeld krijgt. Je laat de enquête namelijk afnemen op een forum, wat geen representatie is van daadwerkelijke populatie. De uitkomst van je vragenlijst staat eigenlijk al vast als je dit forum gebruikt; de nazorg zal gebrekkig zijn. Dit wil niet betekenen dat de nazorg in het algemeen gebrekkig is.

Hoe willen jullie de nazorg verbeteren? En wat willen jullie leveren als bedrijf gericht op nazorg? Er zijn weinig problemen die het eindresultaat daadwerkelijk beïnvloeden (trauma vd huid/haarwortels lijkt mij de enige die echt van invloed is). Ook zijn er weinig middelen/ interventies die de haargroei na de HT positief (bewezen) kunnen beïnvloeden. Ik denk dat Minoxidil / Finasteride / Nizoral shampoo alleen bewezen effectief zijn.

Ik ben benieuwd welke diensten jullie kunnen leveren als het op nazorg aankomt..

Groet,
Yann
Yannickdijkstra is offline   Met citaat reageren