Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2020, 22:35   #13
Vollehaarbos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Misschien zullen jullie volgende supplement ook interessant vinden: nicotinamide-riboside (NR). Het is een vitamine B3 net als niacine en nicotinamide.

Alleen er is een verschil: nicotinaminde-riboside wordt zelfs bij een hoge concentratie efficient in het lichaam opgenomen en omgezet in NAD+ zonder bijwerkingen. Met andere woorden bij inname van hoge concentratie NR geeft je je cellen een forse boost van NAD+ level. Door hoge NAD+ level zou je lichaam beter functioneren en ouder worden afremmen.

Het is weliswaar geen haargroeimiddel. Sommigen beweren dat NR ervoor kan zorgen dat je haar niet dunner wordt door de ouderdom. Je zou eens ernaar moeten googlen. Ik gebruik het sinds een maand ook en het resultaat is echt verbluffend (ik heb het niet over mijn haar, was dat maar waar ). Dit is de eerste vitamine supplement waarvan ik zeg ik blijf het gebruiken. Het is helaas wel een duur spul.

Edit: zie link voor meer info --> https://www.superfoodsonline.nl/supp...amide-riboside

PS> als die link als een reclame wordt gezien, dan moet je het maar verwijderen.

Laatst gewijzigd door Vollehaarbos; 5 oktober 2020 om 22:42
Vollehaarbos is offline   Met citaat reageren