Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2022, 22:14   #5
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Een dichtheid van 20-25 grafts / cm2 is gewoon niet oké. Met een verdichtingsbehandeling kom je dan misschien aan de ondergrens van de visuele grens van een volle haarbos van grofweg zo'n 40-45 grafts/cm2, maar naar mate je ouder wordt, dunt je getransplanteerde haar wel echt iets verder uit en kijk je er bij zo'n lage dichtheid weer sneller doorheen dan dat de dichtheid wat hoger zou liggen en je meer 'buffer' hebt tot je de cruciale optische dichtheid bereikt. Persoonlijk wil ik voor de lange termijn tevreden blijven en daarom ben ik zelf geen fan van klinieken die met een erg lage dichtheid transplanteren. De behandelingen zijn niet goedkoop, en om dan relatief snel weer met een twijfel te zitten en ook sneller weer het ongemak (+ kosten) van nóg een behandeling te moeten ondergaan... Natuurlijk is geen mens hetzelfde, het gaat erom dat jij tevreden bent en dat is het allerbelangrijkste. Daarom is een kliniekkeuze ook zo persoonlijk.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren