Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2022, 23:14   #86
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Sorry voor mijn late reactie, moet ook mijn belofte nog nakomen om nieuwe foto-updates te plaatsen... Ik zit nu precies op maand 10. Het gaat hartstikke goed. Ten tijde van mijn vorige foto's hier had ik zelf stiekem nog wat twijfels of het bovenop goed dicht zou zijn, in de spiegel oogde het wat dunner nog. Tussen de 7e en 8e maand is dat helemaal goed gekomen. Ik hoop binnenkort nog wat foto's te plaatsen.

@FVDS: Nee, minoxidil heb ik niet opgevangen. Als je volledig met Essengen zou stoppen, dan schijn je pas tussen 6 en 12 maanden te merken dat je opgelapte haartjes miniaturiseren en uiteindelijk weer uitvallen. Bij mijn kliniek hoefde ik pas 2 weken van tevoren te stoppen en mocht ik 3 weken na de behandeling weer beginnen.
Thanks voor je reactie man.

Mijn kliniek geeft zelfs aan dat ik tot een paar dagen van te voren nog Essengen mag gebruiken maar ik vind het zelf prettiger om wat eerder te stoppen voor alle zekerheid. Op mijn kruin ga ik niet worden behandeld dus daar zou ik het gewoon nog kunnen blijven toepassen. Thanks voor je reactie en voor je update.
FVDS is offline   Met citaat reageren