Los bericht bekijken
Oud 13 september 2013, 09:17   #151
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
De kliniek van GHO wordt geleid door Jos Dohmen. Een marketing man. Een ding is zeker : hij heeft de marketing van Hasci heel goed voor elkaar. Hij heeft de kliniek met een hoge prijs als iets exclusiefs in de markt gezet door wat bekende Nederlanders een gratis behandeling te geven en een aantal beauty programma's te sponsoren. Wat ze verkopen is vooral gebakken lucht. Wij zijn een van de velen die er ook in getrapt zijn. Dat het me een hoop geld gekost heeft is jammer maar dat heb ik snel achter me gelaten. Maar dat je je hoofd kaal moet laten scheren en door dat hele proces moet, vervolgens een jaar hoop hebt op mooi resultaat maar dat dit uiteindelijk teleurstellend is dat vind ik veel erger.

Ik denk dat ze gewoon door blijven gaan met onzin verkopen. Er zijn zat mensen die naar die beauty programma's kijken en zich niet verder verdiepen in wat ze doen. Erg triest dat zo'n kliniek dat zo maar kan.

Ik ben blij dat ik me geen tweede behandeling bij hun heb laten aansmeren want ik zou gegarandeerd opnieuw ontevreden geweest zijn.
Ik heb in mei een behandeling bij Dr Doganay ondergaan. De helft van de grafts kwam uit mijn baard. Nu na 4 maanden lijkt het resultaat erg mooi te worden. Mocht de kruin niet dicht genoeg worden dan ga ik volgend jaar terug en laat er nog wat baardharen bij zetten. Heb gelukkig heel veel baardhaar en kan nog 2 keer gaan denk ik. Bijkomend voordeel van baardharen is dat je je hoofd niet kaal hoeft te scheren en je je achterhoofd niet uit dunt.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 13 september 2013 om 10:47
Kruger is offline   Met citaat reageren