Los bericht bekijken
Oud 2 november 2020, 08:04   #19
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebje K Bekijk bericht
Ik zit zo die mooie artikelen te lezen met alle leuke veelste dure haargroei middelen, waar het maar de vraag is of het werkt, maar de belangrijkste en zeker te weten dat het werkt staat er niet bij!
Ons lichaam maakt steeds minder callogeen aan en dat is een belangrijk bestandmiddel voor onze haargroei. Het is dus zeker niet alleen nodig voor je huid en je botten/gewrichten.
Ik ben het gaan gebruiken omdat ik last heb van mn knieen en enkels. Maar een bij komend voordeel van callogeen poeder is oa dat je haar weer gaat groeien. Gebruik het elke dag, ongeveer 1 eetlepel vol in mn koffie, en mijn kale plek op mn hoofd is voor een groot deel weer begroeid met haar, mn baardgroei was altijd minimaal maar heb nu een volle baard en snor. Callogeen heb je in verschillende vormen en aanbieders maar ik bestel dit in UK en voor een doos van 5 kg betaal je ongeveer €120,- en hier doe je ongeveer een jaar mee.
Dit kan je gewoon slikken het is een natuurlijk product en is niet schadelijk voor je lichaam, als je teveel krijgt scheid je lichaam dit af.
Probeer het gewoon en koop eerst een zakje van 500gr , er veranderd echt iets in je leven!
Linkje waar jij dit koopt? Proberen waard.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren