Discussie: pruik?
Los bericht bekijken
Oud 3 november 2003, 22:52   #2
sim
HaarWeb lid
 
sim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2003
Locatie: midden nederland
Berichten: 74
mooi

Hai Jolien,

hoewel ik je over pruiken eigenlijk geen info kan geven, omdat ikzelf wimpers en wenkbrauwen pluk, wou ik toch even reageren...
Op je vraag of er wel hippe, mooie pruiken bestaan kan ik volmondig JA beantwoorden!!! Ik ben bij de bijeenkomst bij bolleke geweest en heb daar twee geweldig mooie pruiken gezien. Ik heb begrepen dat ze van synthetisch haar waren, maar er was echt met geen mogelijkheid te zien dat het pruiken waren. Ik was echt onder de indruk!

Verder is het heel natuurlijk dat je graag contact wil met lotgenoten. Ik ben nu sinds juli op het forum en ik ben hier bijna iedere dag wel te vinden. De ontmoetingsdag bij Bolleke was een grote stap, maar ik ben heel blij dat ik het gedaan heb. Ik voel me een stuk minder alleen en het is heel fijn om iedereen eens in levenden lijve te ontmoeten.
29 november is er weer een ontmoetingsdag. Deze keer in Nederland, dat is misschien wel een eindje reizen, maar het is echt de moeite waard (ik ben ook van midden nederland naar Bolleke in antwerpen gereisd). Als je zou willen komen, dan zou je misschien met Ellis of Monique kunnen afspreken, zij komen uit het zuiden van Nederland. Denk er eens over!

Liefs, simone
sim is offline   Met citaat reageren