Discussie: pruik?
Los bericht bekijken
Oud 23 november 2004, 22:24   #6
jolien
HaarWeb lid
 
jolien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2003
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 180
hoi Magda

ik heb mijn pruik toen gekocht bij 'all hair' in Hasselt. Het was een synthetische, want een van echt haar en op maat kan ik niet betalen. Maar ik moet zeggen dat ik er héél tevreden mee was. Enorm goede en snelle service. En niemand geloofde dat het een pruik was, toen ik het zei. ik vond trouwens dat ze een tof model had, en heel mooi was. Was, ja. Ze hadden me gewaarschuwd voor warmte op de pruik, en daar heb ik het niet zo nauw mee genomen, jammer genoeg... ik werk namelijk in het weekend in de pizza hut, en toen ik weer eens boven de oven hing, maar die keer blijkbaar te véél dicht, smolt mijn 'haar' vanboven samen... Maar ik had geluk dat toen mijn haar bijna weer helemaal aangegroeid was (al was het heel kort, ik had het laten scheren voor de pruik), en ik de pruik vanaf toen kon afzetten...
Misschien vind je Hasselt te ver. Maar ik weet dat ze ook in andere provincies all hair winkels hebben, maar mss is de service daar niet zo goed. Ik weet het niet hoor. Ik kom echter van W-Vl en als ik nog eens een nieuwe pruik koop, dan is het echter wel daar.

Ik hoop dat je (gelijk waar, natuurlijk) een goeie pruik vindt!

groetjes
jolien is offline   Met citaat reageren