Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2011, 22:47   #1
Linne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2011
Berichten: 6
Consult dr Boersma, AGA, Intermedica, Finasteride...

Beste mensen,

Dit wordt mijn eerste topic hier.
Vandaag ben ik helemaal naar Zwijndrecht gereisd omdat ik daar in het ziekenhuis een afspraak had met dermatoloog Boersma. Ik was doorverwezen door mijn eigen dermatoloog want die wist er niet genoeg vanaf. Het was erg druk waardoor de afspraken erg uitliepen en ik bijna een uur heb gewacht. Wat niet erg is natuurlijk alleen ik heb zo'n slecht gevoel eraan overgehouden. Misschien ook wel omdat het niet was wat ik hoopte. Eerst een gesprekje met een vrouw (co-assistente?) vooraf en dan kwam hij binnen keek snel op mijn hoofd en zei ja je hebt aga hier heb je een folder van Intermedica daar kun je een afspraak maken dat kost normaal 150 euro maar met verwijzing nu de helft en dan kun je aan de finasteride en dat kan veel goeds voor je doen want dan wordt je haar wat dikker en donkerder en dat medicijn kost 1,50 per dag (oid, ik weet t niet eens meer). Ik was ondertussen al heel erg aan het huilen want ik ben er best wel verdrietig/depressief van en ik heb 40 euro per week om van te leven dus ik zou niet weten waar ik dat geld vandaan moet halen... Ik zei dat kan ik niet betalen maar geen reactie en toen was hij weg naar een andere patient weer. Ik snap niet waarom ik niet vanuit het ziekenhuis gewoon geholpen kan worden met haarproblemen? En daarnaast voel ik me nu gewoon erg slecht doordat ik het gevoel heb dat ik er gewoon niks aan kan doen. Ben wel al aan diane pil icm spiraal nu omdat diane niet beschermt tegen zwangerschap bij mij ivm topomax medicatie wat ik neem tegen ptss. Ik ben pas 30 en bovenop is mn haar zo dun je ziet mn hoofdhuid erdoorheen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan me helpen de dingen op een rijtje te zetten? Soms heb ik zin om alle haren uit mn kop te trekken die er nog zitten of alles af te scheren! Ik voel me zo lelijk als vrouw.
alvast bedankt
Linne is offline   Met citaat reageren