Los bericht bekijken
Oud 24 november 2011, 14:14   #9
tjinta
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 november 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 8
ik ben een paar weken geleden ook bij Intermedica geweest en ik kan je reactie heel goed begrijpen! In een rap tempo werden tig recepten voorgeschreven en hup even tekenen dat ik weet dat je niet zwanger mag worden als je dutasteride gaat gebruiken en oh ja uw cholestrol is te hoog (heeft helemaal geen zin om dat niet nuchter te prikken maar deden ze toch).

Grappig is, ik heb HMS en dat kwam ter sprake. Hij keek naar me en zei 'nee u heeft geen HMS'. En of ik dan mijn vingers naar achter kan buigen, hetgeen ik kan dus ik liet dat zien en toen bleef ie stil.

Ok dan gaan dus al mijn alarmbellen rinkelen, dit gaat te vlot, te snel te gladjes. En bemoei je niet met HMS als dat je vakgebied totaal niet is.

Ik heb met al zijn adviezen welgeteld niets gedaan. Dan wil ik wel opmerken dat ik behoorlijk eigenwijs ben......

maar je reactie begrijp ik heel goed en ook het financiele aspect. Ik sprak er een vrouw die al 15 jaar middelen slikte en nu duta. Ze was helemaal niet tevreden. Tegelijk wil je wel iets doen, bij mij had het slikken van de diana pil volgens mij geen effect. maar je kunt het voor nu eerst in die hoek zoeken.
Tis klote want je voelt je gewoon heel machteloos, ik heb het gevoel dat dit soort mensen dat heel goed weten! en daar gebruik van maken, blijf ook zelf goed nadenken en ben kritisch, want net zoals je al aangeeft, medicjin gebruik moet altijd in overeenstemming zijn, het totaalbeeld moet bekeken worden!
tjinta is offline   Met citaat reageren