Los bericht bekijken
Oud 1 december 2023, 20:26   #23
Huybson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2023
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cgar Bekijk bericht
Dag allemaal,

zoals ik in mijn vorige berichten al aangaf was mijn haartransplantatie - vanwege huidproblemen - niet volledig geslaagd. Met name rechtsvoor was de dichtheid en kwaliteit niet goed. Nu mijn huid weer genezen en rustig was en ik er ook klaar voor was heb ik afgelopen week mijn tweede haartransplantatie gedaan, een herstelbehandeling.

Nadat ik had besloten te opteren voor een herstelbehandeling heb ik met Hidde van Esteworld kort om tafel gezeten, hij was reeds vanaf het begin af aan betrokken en kende mijn casus (mijn huidproblemen kwamen op na de HT en dit heeft het resultaat nadelig beïnvloed) goed. Ik heb onder garantie een tweede behandeling gekregen en gepland. Naast mijn hoekje rechtsvoor is mijn hele frontale deel en de kruin volgezet met grafts. Echt super waardevol en blij met de service van esteworld, ik ben ze er erg dankbaar voor.

De dag zelf verliep prima, het roesje werkte nu iets anders (je blijft 'bij' maar merkt niets van de prikken, het uithalen en plaatsen van de grafts) het was echt een prettige sessie. In de eerste HT zijn er 3500 grafts geplaatst, nu zijn er 2200 geplaatst. Ik kan niet wachten op het resultaat!

in de bijlagen de foto's.
Vragen beantwoord ik graag!
Super fijn voor jou. Alleen balen voor ons dat we nu paar maanden moeten wachten om de vooruitgang te zien. Succes!

Ik ga overigens 17 januari naar Esteworld
Huybson is offline   Met citaat reageren