Los bericht bekijken
Oud 22 december 2022, 11:31   #28
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
[Week 5 update]

Weer een weekje voorbij. En het lijkt erop dat mijn gebeden verhoord zijn. Ik heb zo goed als geen last van shedding / shockloss!

Er zijn hier en daar wel wat haartjes afgebroken, waarvan volgens de arts een deel zal terug groeien en een deel misschien zal uitvallen.
Maar er zit toch nog zeker 85% - 90% dat niet uit is gevallen.

Intussen zijn de ingeplante haartjes ongeveer 1,4cm lang. Dus het groeit lekker goed door!

Gister ben ik ook voor het eerst weer naar de kapper geweest. Een lekker opscheer laten doen en het ziet er nu weer goed verzorgd uit.
De kapper was zeer onder de indruk van het resultaat.

En mensen om mij heen die niet weten dat ik een HT heb gehad, valt het nu na 5 weken dus gewoon al niet meer op dat ik een HT heb gehad! Ik zeg gewoon dat ik voor een Michael Scofield look ben gegaan, en dat vinden ze nog gaaf ook.

Klikt mij in de oren als een wonder. Ik had gedacht dat het pas rond begin maart zou gaan groeien. Dat alles uit zou vallen en dat ik 3-4 maanden geduld moest hebben en zou moeten afzien. Maar na 5 weken had ik nooit durven dromen.

Ben zoals je verwacht extreem blij dat ik naar Fuegenix ben geweest. Het is gewoonweg echt top kwaliteit. Echt mega goed werk geleverd!
De 10-15% dat wel is uitgevallen groeit de komende maanden wel weer terug en dan zal het resultaat nog voller zijn. Maar eerlijk gezegd ben ik al tevreden met de huidige dichtheid.



Ik heb de fotos naast een raam genomen zodat je zoveel mogelijk doorkijk hebt. Dus de foto's heb ik niet in een extra donkere ruimte of zo genomen. Ik wil gewoon dat jullie goed kunnen zien hoe het eruit ziet.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0412.jpg‎ (140,9 KB, 223x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0411.jpg‎ (137,7 KB, 189x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0410.jpg‎ (147,9 KB, 199x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0418.jpg‎ (154,2 KB, 195x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0416.jpg‎ (153,1 KB, 180x gelezen)

Laatst gewijzigd door Schaamhaartje; 22 december 2022 om 11:47
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren