Los bericht bekijken
Oud 18 september 2020, 19:43   #10
Sergioo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 36
De derminator is alleen te koop via Owndoc.com. Het bedrijf hier achter zit in Tsjechië. De website is wat rommelig en de levering duurt soms wat lang, maar deze mensen weten echt wat ze doen en leveren het beste product op de markt.

Ik heb tot nu toe alleen maar profijt gehad van de derminator, geen micro tearing meer zoals bij een gewone dermaroller, het is sneller en minder pijnlijk en ik maak het niet meer schoon omdat ik elke keer een nieuw opzetstuk gebruik.

Ik doe het meestal iedere week een kwartier op 1.5mm. 5 min op de langzame stand, 5 min op de medium stand en 5 min op de snelle stand. De snelle stand doet overigens wel flink pijn. Ik adviseer overigens om hier zelf een afweging in te maken, hoe vaak je het wil doen, ik overweeg momenteel om over te stappen naar 1 x in de 2 weken en ditzelfde geldt voor de diepte. In de literatuur worden met verschillende zaken succes gehaald en je moet hierin zelf een keuze maken. Misschien is het wel goed om je lichaam langer de tijd te geven om te genezen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Sergioo is offline   Met citaat reageren