Los bericht bekijken
Oud 27 november 2002, 15:50   #5
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Re: galeotomie

Citaat:
Originally posted by Dennie23
[B]Dag mensen, ik ben even aan het surfen geweest op het net en kwam iets over galeotomie tegen.

Haaruitval is vaak te wijten aan een slecht doorbloede scalphuid, waardoor de haarworteltjes vroeger afsterven. De galea is het harde peesvlies onder de hoofdhuid dat om de schedelspieren zit. Tijdens de ingreep maakt de plastische chirurg een kleine insnede boven de slapen. Met de endoscopische methode verandert de chirurg de doorbloeding van de hoofdhuid, dit door de galea los te maken en een aantal bloedvaten te bewerken. De haarzakjes krijgen een betere bloedtoevoer en worden weer gezond.
Aha. Is dit nu hetzelfde als 'onderbinding'? Ik heb begrepen dat ze dat hier http://www.esthetische-chirurgie.nl/prijs.asp ook uitvoeren voor € 2300,-

Ik ben benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn, want blijkbaar slaat het niet bij iedereen aan, omdat het bedrijf in de bovenstaande link daarnaast óók haartransplantaties aanbiedt.

Wellicht dat Jorn van Transhair hier iets over kan vertellen? Of een lotgenoot die ervaring heeft met beide methodes?

Wat mij opvalt dat de ingreep bij die kliniek in de bovenstaande link € 2300,-- kost, terwijl de Welness Kliniek er € 1.100,-- voor rekent. Dat is een prijsverschil van méér dan 50%.....

Grt,
Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren