Los bericht bekijken
Oud 22 november 2010, 13:38   #10
sweet26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2010
Berichten: 17
Hoi ik ben Sweet26, myn naam zeg ik liever niet ivbm privacy redenen.

Ik ben 19 jaar ( in deze discussie de oudste tot nu toe hier ) en ik heb ook Trich.
Waar en hoe het is begonnen weet ik niet meer, maar ik heb het inmiddels al 10 jaar.
Ik trek mijn hoofdhaar eruit, haartje voor haartje, bijt het haarzakje eraf , en vermaal het daarna met mijn voortanden.

Ik denk dat ik erg verslavingsgevoelig ben, ik weet inmiddels dat ik aan alles *maakt niet uit wat* gemakkelijk verslaafd kan raken.
Bijvoorbeeld schoonmaken, kwam in de plaats toen ik probeerde geen haren meer te trekken.
Ik ben 3 jaar verslaafd geweest aan marijuana. Dit liep het laatste jaar van mn verslaving erg uit de hand, overmatig gebruik, weinig eten drinken, wat eindigde op ernstig ondergewicht. Daarna afgekickt, en is het haren trekken extreem toegenomen. Ik werd depressief en suïcidaal. Waardoor ik nu een onwijs grote kale plek heb. Uiteindelijk heb ik me door mijn toestand vrijwillig op laten nemen op een GGZ crisisafdeling.
Waar ik de zin van het leven opnieuw moet gaan ontdekken en proberen te stoppen met haren trekken.

Afgelopen weekend zou ik een haarstuk krijgen, helaas viel dat zo ontzettend tegen dat ik dat niet heb doorgezet.
En vanaf vandaag MOET ik acuut stoppen.

zucht*
sweet26 is offline   Met citaat reageren