Los bericht bekijken
Oud 15 december 2010, 21:21   #5
annemari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 november 2010
Berichten: 3
hallo stefanie, krulletjes zijn mooi, ik heb zelf ook erge krulletjes of nou ja gewoon erge krullen ik ben 14 jaar, heel soms stijl ik me haar maar ik heb hier een tip. koop een creme stijl en gladhaar dat kun je bij etos of kruidvat of andere winkels halen, in je haar aanbrengen ( eerst kammen) en dan aanbrengen dn heb je geen stijltang nodig. je kan ook als je uit de douche komt je haar stijl kammen en met een feun er ondertussen over heengaan dus dat je kamt en feunt maar dan wel stijl doen. dit doe ik ook heel vaak als je er stevige gel in stopt blijft het ongeveer een weekje lang goed zitten. soms gebruik ik de stijltang ook maar om dat het slecht is voor je haar zoek ik dus andere alternatieven, zo als cremes en douchen en feunen dat je minder de stijltang nodig hebt. tja het plukken zelf gaat vast wel over. als je beschadigt haar hebt moet je speciale shampoo kopen( andrelon bv.) soms pluk ik ook wel eens maar dat is 1 haartje of zo. en dan stop ik maar dat komt omdat ie los zit en een beetje loshangt succes het komt vast wel goed stefanie
annemari is offline   Met citaat reageren