Discussie: Mhp
Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2020, 12:52   #15
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duder85 Bekijk bericht
Hoi Haired,

Leuk om te lezen dat je de stap hebt gezet! De prijzen zijn inderdaad wel fors her en der maar het is ook een aardige klus kan ik me zo voorstellen. Eén sessie duurt best lang, toch? Maar inderdaad meer dan 3 ruggen zou voor mij ook wat te gortig worden. Kun je namen noemen van je partij in het oosten of liever niet? Weet niet hoe snel e.e.a. als reclame maken wordt gezien Hoe dan ook lijkt het me leuk als je ons/mij op de hoogte houdt van de voortgang van je behandeling, erg interessant om te lezen.

En voor wat betreft milimeteren met tondeuze - ik krijg het idee dat de meest mensen die voor MHP kiezen hun hoofd scheermes-kaal houden. Dat is ook wel logisch natuurlijk omdat er bij de meesten toch niet zoveel meer bovenop zit Omdat ik zelf toch nog wel redelijk wat haar bovenop heb zitten vraag ik mij af of dat mooi te combineren is met MHP om het toch wat voller te doen ogen. Vrijwel alle "na-fotos" die ik zie van MHP'ers zijn mensen met gladgeschoren koppies (begrijpelijk - dan is het resultaat het beste zichtbaar). Dit is zoals je al zegt waarschijnlijk beter om tijdens een intake te bespreken.

Succes met de rest van je behandeling!

Na een aantal haartransplantaties waarbij ik me besefte dat het mijn kaalslag dweilen met de kraan open was, heb ik me ook met MHP laten behandelen.

Het hoefijzer had ik nog van mezelf en bovenop en vooraan nog iets haar van de haartransplantaties.

Mijn MHP-behandelaar zei dat dat juist een perfecte combinatie was, zo zie je hier en daar nog echts stoppeltjes. Ik scheer het één à twee keer per week met de tondeuse zonder kam, dus standje 0 en dan ben ik er heel tevreden mee.

Laat ik het langer groeien, dan springt het hoefijzer er steeds meer uit...

Ambo is offline   Met citaat reageren