Discussie: Mhp
Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2020, 14:51   #17
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duder85 Bekijk bericht
Hey Ambo,

Leuk dat je ook even reageert. Zeer gedetailleerde foto ook, ziet er prima uit. Kan aan de lichtinval liggen maar het lijkt alsof je wel wat verkleuring hebt bovenop, precies in het midden, wat een klein beetje naar blauw neigt (valt ook extra op natuurlijk omdat de foto zo groot is). Hoe lang is het geleden dat je de MHP hebt laten zetten?

Verder valt het me op dat je ook nog best wat bruine huid hebt; niet bang om de zon in te gaan? Of draag je normaliter iets van een hoofddeksel wanneer je op dagen als vandaag de straat op gaat?
Ha Duder!

Goed gezien van dat blauwerige... Dat is nog een restant van mijn eerste tattoobehandeling bij een gewone tattooshop... fout van mijn leven... toen hij het erop zette waren het kleine zwarte puntjes, een paar weken later dikke blauwe stippen...

Uiteindelijk bij Ecuri hebben ze de meeste blauwe stippen weggelaserd en nieuwe stoppeltjes geprikt. Ga daar nog zo'n beetje om de anderhalf jaar heen om wat bij te punten.

En nee, het liefst draag ik niks op mijn hoofd. Smeer mijn schedel wel goed in als ik langere tijd in de zon zit.

Bij de tattooshop ben ik in 2010 geweest. Ben in 2013 voor het eerst bij Ecuri geweest. Het vervaagt bij mij erg langzaam, ondanks dat ik er veel mee in de zon loop.

Ecuri is eigenlijk een opleidingscentrum, maar de eigenaar vond mij wel een speciaal geval en behandelt me bij uitzondering.

Heb je nog vragen, stel ze gerust!
Ambo is offline   Met citaat reageren