Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2005, 21:30   #4
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Jeetje zeg...klinkt als mijn verhaal! Ook op mn 2de begonnen,na een heftige gebeurtenis. Of er een connectie met ADHD is weet ik niet,ik ken 1 persoon die het wel allebei heeft maar dat zegt niets he. Ik heb,evenals jouw dochter,ook verschrikkelijk veel in mijn slaap geplukt. Dat heb ik altijd het meest frustrerende gevonden,omdat je dan niet merkt waar je mee bezig bent. Ook kon/kan ik hele drukke periodes hebben. Als kind zijnde kon dat dagen,soms weken duren. Nu gelukkig niet meer,soms een halve dag en dan ben ik zo moe dat het over gaat. Sinds een half jaar ben ik van het 's nachts plukken af,door iets wat we hier met z'n allen bedacht hebben. Ik heb een te groot shirt gekocht met lange mouwen. Die mouwen heb ik aan het einde dicht genaaid,zodat mn handen er niet meer uit kunnen. Je kan ook washandjes aan een shirt met lange mouwen naaien,maar dat vond ik zelf te warm. In het begin was ik bang,dat ik mn handen onder het shirt uit zou friemelen,maar daarvoor kan je in het middel elastiek maken waardoor dat moeilijker word. Misschien een tip voor jou en je dochter?

Succes,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren