Los bericht bekijken
Oud 29 november 2005, 16:56   #7
Birgit_E
HaarWeb lid
 
Birgit_E's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2005
Berichten: 5
hallo allemaal,

bedankt voor jullie reacties. Het is goed om te lezen dat ik ook als ouder begrepen wordt. En ik vind de tips van mysterypluk van het magneetbord ook erg goed, ik denk dat ik daar zeker gebruik van ga maken.
Ook het verhaal van jou, Marly, heb ik gelezen. (en als ik het goed heb gelezen kan ik je ook nog feliciteren, fijne dag gehad?) Bij jou is het dus ook al begonnen op hele jonge leeftijd en als ik het goed begrijp gebeurde het meestal als je in bed lag. Zo is het bij Birgit ook. Ze doet het eigenlijk alleen als ze lekker ontspannen in bed ligt. Ik heb haar een enkele keer in de auto aan haar haren zien trekken. Maar tot nu toe vertoont ze gelukkig nog geen kale plekken. Ik zie gewoon overal korte haren tussen de lange door.
En over het kort knippen heb ik ook al nagedacht. Voor een jongen is die beslissing wat gemakkelijker, misschien is dat ook wel een reden wel dat TTM meer voorkomt bij vrouwen als mannen. Birgit geeft aan dat ze de haren niet kort wil (zoals papa), en ik eigenlijk ook niet, maar als de nood hoog is...... zal ik misschien toch kortknippen.
Nou ik zal misschien niet zoveel gaan schrijven op dit forum, maar ik zal jullie wel allemaal blijven volgen, om zoveel mogelijk informatie op te doen. Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Jeannette
Birgit_E is offline   Met citaat reageren