Los bericht bekijken
Oud 8 september 2020, 20:05   #10
profundido
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harryhak Bekijk bericht
Klinkt logisch maar als jij wil dat inhammen goed dicht moeten komen te zitten dan moeten ze hier wel naar luisteren. Nu krijg je een slechtere verdeling wat ten koste gaat van de dichtheid.
Hoe is je donor nu eigenlijk?
Heb je nog genoeg voor een 2e HT?
Ik hoop serieus voor je dat het nog als een malle gaat groeien.

Ik heb de indruk hier iets te missen. Mijn vraag was inhammen vooral dicht en daarom hebben ze die met hoge dichtheid gedaan maar er moest ook een stuk van die 3200 zowiezo naar de kruin want anders zou die binnenkort helemaal kaal komen te staan en dan zijn die gevulde inhammen ook waardeloos. Die laatste suggestie kwam van de kliniek dus de gekozen verdeling (afgaande op de fotos van vlak na de operatie) lijkt me toch volledig in overeenstemming met dat plan tenzij ik iets mis ?

Met mijn beperkte kennis lijkt het me eerder dat van al die vele stoppeltjes er eigenlijk maar weinig uitgekomen zijn tot nu toe, zowel op de inhammen als kruin.

mijn donor area ziet er eigenlijk min of meer uit als voorheen voor zover ik kan zien. Ik heb een foto toegevoegd aan de link in de eerste post ter verduidelijking. Ik zou verwachten dat ik wel een 2e HT kan doen. Wat denk je zelf ?
profundido is offline   Met citaat reageren