Los bericht bekijken
Oud 22 april 2006, 07:49   #5
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Een vriend van me is ook zo'n figuur die zo'n beetje elke vrouw in bed praat.
hij ziet er gewoon normaal uit maar heeft een ongelooflijke vlotte babbel en is een feestbeest.

op elke plek versierd hij vrouwen; op zijn werk, uitgaan, winkels, zwembad, etc.

ooit een keer met hem wezen stappen en toen heeft hij op een avond 8 vrouwen zitten zoennen en sommige iets meer

hij kocht ook altijd na een paar maanden een nieuwe gsm, niet omdat ze nieuwer waren maar omdat het telefoonboekgeheugen van nieuwere telefoons groter is

het is echt opmerkelijk als je hem bezig ziet.
zo waren we een x op vakantie en zaten we op het terras. er waren weinig vrouwen, slechts een groepje bloedmooie dames. het hele terras zat al te loeren naar die dames. die vriend van me moet naar de wc en dat duurt een tijdje. komt hij terug en zegt: "zo, ff een paar dames uitgenodigd, maak eens plaats dat ze erbij kunnen"

we dachten dat hij een grapje maakte omdat hij ff naar de wc was geweest en nooit zo snel iets kon versieren.

een minuut later kwamen die 3 dames bij ons zitten en we keken net zo verbaasd als die andere terrasgangers.
echt opmerkelijk. hij geeft ze dan aandacht en soms ook weer niet. paar opmerkingen die ik nooit zo snel zou durven maken om vervolgens zich weer op zijn bier en ons te richten en ff die dames te negeren.

op het eind gingen dus 2 van de 3 dames nog mee naar het strand om te gaan naakt zwemmen (de derde had een vriend thuis).

wat dan ook wel weer opmerkelijk is is dat hij vroeger ook als hij serieus wat wou na een meisje vaak al weer na een maand of zo werd gedumpt


wat me trouwens wel opvalt is dat als je een vriendin hebt dat je dan opmerkelijk veel vrouwelijke aandacht krijgt. zal wel deels te maken hebben omdat je "jachtinstinct" uitgeschakelt is en je gewoon met dames omgaat en dat dames je zien als iets dat beter is omdat je al bezet bent
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren