Los bericht bekijken
Oud 22 april 2006, 10:13   #6
josephguy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2005
Berichten: 75
Echt raar idd,ik heb die ervaring ook wel.Iets langer dan een jaar geleden(voor mn aga)heb ik ook met verschillende meisjes tegelijk contact gehad waar ik eigenlijk niks om gaf.
Wat me toen wel opviel is dat hun meer interesse in mij toonden dan ik in hun(omdat ze me gestolen konden worden bij wijze van),terwijl als ik miss wel veel interesse in 1 v hun had getoond,dat dat specifieke meisje dan mij miss nie meer zo interessant had gevonden.Toendertijd dacht ik ook echt dat je meer succes boekt bij vrouwen als je ze gewoon als stront behandeld(in beetje extreme woorden).
Ik heb ook precies die ervaring als jou darkster,dat als je jezelf een beetje te kwetsbaar gaat opstellen dat je je kansen dan hoogstwaarschijnlijk aan het verspelen bent.
Maja,aan de andere kant geloof ik wel dat er een juiste persoon zou kunnen bestaan voor iedereen en als je die ontmoet,er dan miss geen regels gelden.
Ik zou het persoonlijk iig kut vinden als je in principe met elk willekeurig meisje een relatie zou kunnen opbouwen en daarmee trouwen en daar de rest van je leven bij blijven.
Hopelijk bestaat er wel iets zoals ''de Ware'',dat zou het leven toch wel wat magisch geven.
josephguy is offline   Met citaat reageren