Discussie: toch nog onzeker
Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2014, 23:43   #1
gast83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 17
Geslacht:
toch nog onzeker

Beste forumleden,

Enige weken geleden erg leuke reacties gekregen van jullie op mijn vragen inzake mijn haarlijn en kruin. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen toch weer twijfel. Heb afgelopen zaterdag mijn zijkanten op laten scheren en bovenop beetje laten bijwerken.

Open en eerlijk, ik maak me inderdaad (misschien onterecht) erg veel zorgen over mijn haar. Ik zou graag jullie toch nog een aantal foto's willen voorleggen ter beoordeling. Dit zal dan mijn laatste post zijn maar ik heb het gevoel dat mijn vorige set foto's toch niet hebben laten zien waar ik me zorgen om maak.

Bijgesloten dus een aantal foto's van de zijkanten, kruin en bovenkant. Punt waar ik me het meeste druk over maak is de zijscheiding. Hier is vind ik redelijk veel hoofdhuid te zien. Een beetje het 'pelle kapsel' maar dan zonder ingeschoren scheiding. Dit is vooral als mijn haar nat is. Droog valt het er redelijk makkelijk overheen tenzij er een felle lamp (TL/Halogeen) op het staat. Foto's zijn overigens ook onder een halogeenlamp genomen en met semi nat haar.

Daarnaast zou ik graag van jullie horen op welke NW fase jullie mij inschalen. Ik wordt aan de zijkanten toch wat grijzer. Heeft dit nog gevolgen voor eventueel haarverlies?

Voor de compleetheid ik ben dus 31 jaar. Verf mijn haar sinds een jaar om de 6 weken. Aan vaders kant geen complete kaalheid maar de mannen rond de 55-60 zijn denk ik norwood 3/4 (dun haar met klein plekje op de kruin). Aan moeders kant dik haar met dunning op de kruin. Ik heb twee 'borsteltjes' achterop mijn hoofd.

Het spijt me voor deze tweede post maar ik hoop dat jullie mij toch willen helpen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg boven_1.jpg‎ (169,4 KB, 260x gelezen)
Bestandstype: jpg kruin_1.jpg‎ (69,9 KB, 218x gelezen)
Bestandstype: jpg kruin_2.jpg‎ (74,7 KB, 205x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant_1.jpg‎ (70,0 KB, 230x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant_2.jpg‎ (54,4 KB, 243x gelezen)
gast83 is offline   Met citaat reageren