Discussie: Dun haar bovenop
Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2014, 16:20   #24
Java
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2014
Berichten: 10
Geslacht:
Ik heb een topper, omdat mijn scheiding vrij breed is.

De eerste haarwerker die ik bezocht (Pavette) kwam met een prijs van 2100 voor een standaard topper van Europees haar. De Aziatische haar variant was 1400 euro. Voor deze prijs knipte ze het haarwerkje wel naar wens.

De tweede haarwerker die ik bezocht (Boelies Choice) had standaard synthetische toppers tussen de 250 en 350 euro. De Aziatische haar variant was 440 euro. Die laatste heb ik genomen (Ellen Wille / Just / Hairsociety). Mijn ervaring met echt haar is, is dat na het wassen de natuurlijke structuur van het haar weer terugkomt. In mijn geval hield dit in dat mijn stijl haar topper opeens een topper met slag was. Ik heb de topper niet bij hoeven te knippen, het model van de topper mengde gelijk goed met mijn eigen kapsel.

Volgende keer ga ik een synthetische topper proberen. Dit omdat ik vind dat zo'n echt haar topper van Ellen Wille best wel bewerkt wordt (stijlen, bewerken met een of ander goedje), na het wassen ziet het haar niet meer zo uit (slag, minder glans).

Verder zit zo'n topper prima. Voel niks van die 4 plastic haarklemmetjes. En ik zie er veel beter uit ;-)

Laatst gewijzigd door Java; 28 juni 2014 om 16:39
Java is offline   Met citaat reageren