Los bericht bekijken
Oud 30 november 2004, 17:26   #11
Helene
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 11
Zorgen

Hallo Barbie en allemaal,
Ik zit ook onder de kale plekken en ben denk ik 50% van mijn haar kwijt. Wat betreft de zorgen:
Ik heb vorig jaar voor een maand of 5 onder hoogspanning gestaan en kreeg in mei allemaal kwalen waaronder Alopecia Areata. Ik zelf denk dat het in mijn lichaam sluimert (heb ook 9 jaar van top tot teen onder de exceem gezeten) en dat het met de stress naar boven gekomen is. Nu denk ik iedere keer dat het wel eens zou moeten ophouden omdat het wel wat beter gaat maar mijn haar wil nog niet zo mee werken. Wel heb ik vrij veel dons eindelijk op de kale plekken en 1 vrij grote plek met normaal haar maar het blijft uitvallen.
Ik heb ook nog eens even onder het medicijnen hoofdstuk geprobeerd wijzer te worden qua oplossingen maar dat lijkt voornamelijk een heren forum en zij hebben het ook over AGA en niet zo zeer Alopecia Areata.
Wat ik zelf wil gaan doen is het slikken van Colostrum, zink, selenium, visolie, silicea en groene thee drinken.
Verder begrijp ik niet veel van de Rooscure want begrijp ik nou goed dat eerst je haar nog meer uitvalt voor dat het zich weer stabiliseerd en als je er mee stopt dat het dan weer erger wordt?
Groeten,
Helene
Helene is offline   Met citaat reageren