Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2021, 23:57   #29
Boz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2020
Berichten: 30
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isan Bekijk bericht
Hoi,

Ik ben sinds deze week overgestapt van finasteride naar Dutasteride 0,15 mg via de Intermedica kliniek. Ik slikte twee jaar finasteride en hielp eigenlijk nauwelijks tegen mijn AGA/overgangshaarverlies.

Dat betekent niet dat Dutasteride wel gaat helpen, maar omdat het beide enzymen blokt die DHT vormen (90% bescherming) ben ik wel benieuwd of het beter aanslaat. Maar goed over een jaar kan ik hier pas wat over zeggen.

Of de kliniek zelf verdient aan de pillen weet ik niet. Je wordt doorverwezen naar apotheek Scheemda die ook voor andere klinieken de medicijnen prepareert.

Ik ben in meerdere haarklinieken geweest en het gaat bij Intermedica er eigenlijk hetzelfde aan toe als ergens anders.
Hoi, hoop dat het beter aanslaat voor je. Hou ons op hoogte van je resultaten graag.
Zelf gebruik ik ook nu bijna 2,5 jaar 0.15 mg dutasteride. Volgens de kliniek gaat het allemaal goed na dus 3x foto's
genomen te hebben. Vooraf en 2x jaarlijkse controle. Haren zouden dikker geworden zijn. Nou ik heb hier
zeer m'n twijfels over, want dikker zou kunnen maar volgens mij heb ik toch echt minder haar over gehele
hoofd. Dit ook zelf aangegeven, maar ze zeggen toch echt dat dit niet waar is. Maar ze hebben natuurlijk wel commercieel
belang bij je dus tja....... ze zijn wel aangesloten bij zelfstandige klinieken Nederland, dus je zou verwachten dat dit ook
ok is dan.
Je kent je eigen haar toch echt het beste lijkt me... dus ik twijfel erg.
Boz is offline   Met citaat reageren