Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2017, 21:08   #1
Omar113
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2017
Berichten: 7
Geslacht:
Global Hair 4950crafts FUE

Na veel twijfelen over welke kliniek voor mij het beste was kwam ik opeens in contact met Berkant van Globalhair. Het voelde direct vertrouwd. Operatie zou plaatsvinden in Istanbul. Daar liggen de prijzen namelijk velen malen goedkoper dan in Nederland. Berkant heeft alles netjes in het Nederlands uitgelegd en me begeleid van a tot z. Het was een all in prijs waaronder ook het maximale behaalbare aantal crafts. Bij mij waren dat er 4950!! Was ook behoorlijk kaal! Denk dat ik het nergens goedkoper had kunnen krijgen met deze aantal crafts en deze topkwaliteit. Ik kon gelijk merken dat de chirurg ervaring had en het vak verstaat. Heb geen pijn gevoeld tijdens de operatie. De spuitjes voor te verdoven die doen wel eventjes pijn maar dat vergeet je gauw weer. Berkant bleef de hele operatie bij me en heeft voor me getolkt. Ik kan iedereen hem aanraden. Je bent toch in een vreemd land maar met hem erbij voelt het vertrouwd. Je bent geen nummertje en wat het leukste aan hun is is dat ze je blij willen zien met het resultaat in plaats van dat het alleen maar om het geld gaat. Je wordt er als een VIP behandeld. Dit is een top kliniek! Voor de twijfelaars, gewoon contact opnemen en volg je gevoel. Dat heb ik ook gedaan. Ik ben er trots op! Nu nog een paar maanden wachten voor het echte resultaat.

19-02-2017. Inmiddels 1 week achter de rug. Het begint er steeds beter uit te zien. Je ziet nog wel korstjes. Donorgebied doet wel een beetje pijn en het jeukt. Vooral in de avond. De zone waar het haar is geïmplanteerd voel ik helemaal geen pijn. Berkant vraagt regelmatig hoe het met me gaat en wilt dan even een foto zien. Nazorg is dus prima.
Omar113 is offline   Met citaat reageren